info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Netrab BV mededeling over het Coronavirus

Netrab BV en het Coronavirus mededelingen

Coronavirus en maatregelen
Door de ontwikkelingen van het coronavirus volgen tijdelijke maatregelen en werkwijze elkaar razendsnel op. 
Vanaf vandaag tot nader order proberen wij u met de volgende aanpassingen zo goed als mogelijk van dienst te zijn:

De maatregelen die wij hebben genomen zijn:
  • Nederland is met klem geadviseerd om sociaal contact te vermijden.
  • Om daaraan bij te kunnen dragen vragen wij u vriendelijk om ons kantoor op Vennestraat 11Y te Lisse niet te bezoeken. Dit is in het belang van uw en onze gezondheid, en die van de medemens.
  • Afhalen bij ons magazijn is op dit moment niet mogelijk tot nader order
  • Installatie werk door onze monteurs worden uitgesteld tot nader order.
  • Alleen voor dringende storingen kunnen wij u in overleg helpen op lokatie.

Post NL bezorgingen
PostNL gaat contactloos bezorgen.
Pakketten worden niet meer overhandigd, maar de bezorger belt aan en zet de zending op de grond voor u klaar.
De bezorger wacht op minimaal 1,5 meter afstand totdat de ontvanger de zending in ontvangst heeft genomen.
Bij nat weer belt de bezorger bij u aan en houdt deze het pakket vast.
Zodra u opendoet vraagt de bezorger om tenminste 1,5 meter afstand te nemen en zet de bezorger de zending vervolgens bij u binnen.
Zoals gisteren aangekondigd zal de bezorger na uw toestemming voor u tekenen door de laatste 3 cijfers van uw legitimatiebewijs te noteren.
Voor meer informatie over Post.nl zie de Post.nl website volg deze link.

Post.nl verzending naar Belgie:
Specifieke maatregelen voor België.
Nieuwe maatregelen vanaf 19 maart 2020
De Belgische regering heeft besloten dat niet-essentiële winkels worden gesloten vanaf 18 maart om 12:00 uur.
Dit besluit heeft als gevolg dat een deel van de PostNL-punten in België gesloten zijn.
Deze maatregelen hebben invloed op webwinkels die pakketten naar België versturen.
De webwinkels en de PostNL-punten worden hierover geïnformeerd.

Pakketten op een Belgische PostNL-punt
Pakketten die op een gesloten PostNL-punt liggen, blijven daar. We doen al het mogelijke om hiervoor een oplossing te vinden.
Daarnaast is het momenteel niet mogelijk een bestelling direct naar een PostNL-punt te laten sturen.
Pakketten die nog vertrekken naar een gesloten PostNL-punt worden retour gestuurd naar de afzender.
Pakketten die we na een tweede poging niet bij de consument thuis bezorgd kunnen worden, gaan naar een PostNL-punt dat open blijft.
Ook is in België het aantal pakketten momenteel erg hoog. Dit in combinatie met de nieuwe maatregelen van de Belgische regering kan ervoor zorgen dat jouw zendingen met bestemming in België vertraging oplopen.
De meest actuele status van de pakketten is te vinden via Track & Trace van PostNL.
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.